השתלת שיניים ביום אחד

להזמנת תור במרפאה השאירו פרטים

שיקום הפה הוא תחום מורכב אשר נדרשת מומחיות רבה כדי למצוא  את הפתרון המתאים ביותר עבור כל מטופל. עם זאת, היום ישנם פתרונות מתקדמים המאפשרים להעניק לכל אחד את הטיפול המתאים ביותר עבורו לשיקום הפה. אחת הבעיות הקורות עם הזמן היא איבוד שיניים, בין אם באופן טבעי, בעקבות נסיגת חניכיים או בעקבות תאונה או חבלה.  איבוד שן נחשב גם כאשר שן עדיין נמצאת בפה אך מיועדת לעקירה בשל פגיעה  שלא ניתנת לתיקון. השתלת שיניים היא פתרון מצוין למי שאיבד שן אחת, מספר שיניים ואפילו חלק גדול משיניו, כאשר היום ישנה גם אופציה לעבור השתלת שיניים ביום אחד.

מהו טיפול השתלת שיניים ביום אחד?

השתלת שיניים ביום אחד, ממש כשמה, היא טיפול השתלת שיניים בו ניתן לעבור את כל השלבים עד התקנת גשר שיניים זמני באותו יום. ישנן מספר שיטות באמצעותן ניתן לבצע השתלה ביום אחד. אחת המוכרות בהן בה נעשה  שימוש כאשר נדרשת השתלת קשת שיניים מלאה נקראת  ALL ON  6/4 כי השיטה מתבססת על כך שמושתלים בה 6 או 4 שתלים, תלוי מה מתאים יותר לכל מטופל. על שישה או ארבעה שתלים אלה שהם ארוכים יותר ומוטים נבנית כל קשת השיניים. שתלים אלה מושתלים בעצמות הגולגולת ולא בעצם הלסת. אם מדובר על השתלות בודדות ניתן להשתמש בשיטה של העמסה מיידית בה מתקינים שתל דנטלי ובונים עליו כתר זמני באותו יום.

האם השתלה הנעשית באותו יום מתאימה לכולם?

כדי שהשתל יחזיק היטב והמקום יעבור החלמה באופן מלא חשוב לבדוק קודם כל האם המטופל יכול לעבור השתלת שיניים ביום אחד. אם למשל ישנו מחסור בעצם לסת ושתלים ארוכים יותר המותקנים בעצמות הגולגולת אינם מתאימים, יתכן שיהיה צורך לעשות בניית עצם, תהליך הכרוך בהמתנה עד להיטמעות העצם שנבנתה בזו הקיימת. כנראה שיהיה צורך גם לעבור לפני כן הרמת סינוס כדי שיהיה מקום לבניית עצם נוספת. לכן, חשוב להתייעץ עם רופא המומחה בתחום. הרופא בונה תוכנית מדויקת לשיקום הפה ויחליט מהו התהליך המתאים ביותר למטופל בהתאם למצבו.

G MAGIC TOUCH – מרכז לרפואת הפה והאסתטיקה, היא מרפאת שיניים בכרמיאל המציעה מגוון רחב של טיפולי שיניים לרבות טיפולי שיקום הפה הנעשים באופן המקצועי ביותר. למידע נוסף בנוגע לטיפול זה חייגו 074-764-85-24