השתלת שיניים בצפון

להזמנת תור במרפאה השאירו פרטים

כאשר שן נפגעת באופן בו אין ברירה אלא לעקור אותה לחלוטין, החלופה הטובה ביותר היא השתלת שיניים. השתלת שיניים כוללת התקנת שתל דנטלי שיהווה תחליף לשורש השן ובניית כתר מעליו. בעבר השתלת שיניים הייתה תהליך מורכב שהתפרש על פני זמן רב בשל הצורך להמתין בין שלב אחד לאחר עד לריפוי ממלא. היום ניתן לעבור השתלת שיניים בצפון ובכלל גם כאשר רוב שלבי ההשתלה, כולל התקנת כתרים זמניים, מתבצעים באותו יום. עם זאת, לא אצל כל מטופל ישנם התנאים להשתלה ביום אחד. לכן, חשוב לעבור את הטיפול אצל רופא המומחה בתחום שיאבחן את מצב המטופל ובהתאם לכך יבנה תוכנית טיפול. למידע נוסף בנוגע לטיפול זה חייגו 074-764-85-24

כיצד מתבצעת השתלת שיניים בצפון?

בין אם מדובר על השתלת שיניים בצפון ובין אם בכל מקום אחר, היא תתבצע באופן המותאם למטופל באופן אישי על פי תוכנית שיקום פה הנבנית עבורו. יש כמובן גם הבדל בין השתלת שן אחת או מספר שיניים בודדות לבין התקנת קשת שיניים שלמה. במרפאות המתמחות בתחום, ההשתלה נעשית באמצעות טכנולוגיה ממוחשבת ומתקדמת המאפשרת לבנות את תוכנית הטיפול ולתכנן את הדברים עד לפרטים הקטנים בעזרת הדמיות ממוחשבות. הדמיות אלה נבנות על פי נתוניו של המטופל המתקבלים מצילום סי טי המספק תמונה מלאה לגבי עצם הלסת של המטופל ונתונים נוספים. בהתאם לכך נבנה סד פלסטיק, תחילה כהדמיה ולאחר מכן בהדפסת תלת ממד. הסד  מראה את המיקום המדויק בו יש להתקין את השתלים ואת העומק  אליו ניתן להחדיר אותם. הרופא מבצע את הדברים בהתאם לכך.

האם ישנם שלבים הקודמים להשתלת שיניים בצפון?

צילום הסי טי שמבוצע המטופל מראה כאמור האם יש די עצם לסת להחדיר לתוכה את השתלים כך שהם יתקבעו היטב. לא תמיד זה המצב. לעיתים עצם הלסת שישנה היא דקה מדי ולא מספיקה להתקבעות השתלים. לכן, לעיתים השתלת שיניים בצפון ובכלל תכלול שלבים מקדימים של בניית עצם, כאשר שלב זה ידרוש בד"כ הרמת סינוס, שלב מורכב בפני עצמו. הצילום גם יראה האם ניתן לעקוף את חוסר עצם הלסת באמצעות השתלת שתלים זיגומטיים, שתלים ארוכים ומוטים המוחדרים לעצם הגולגולת במקום לעצם הלסת.

G MAGIC TOUCH – מרכז לרפואת הפה והאסתטיקה, היא מרפאת שיניים בכרמיאל המציעה תחת קורת גג אחת את כל סוג הטיפולים, מטיפולים פשוטים ועד מורכבים כמו השתלת שיניים. למידע נוסף בנוגע לטיפול זה חייגו 074-764-85-24

השתלת שיניים ביום אחד בצפון

שיניים הן אמנם קשיחות וחזקות אך עם זאת מסיבות שונות ניתן גם לאבד שיניים, בין אם כתוצאה מהזדקנות, בין אם בשל נסיגת חניכיים עד חוסר אחיזה של השן ובין אם בעקבות חבלה. היום ישנו פתרון מוצלח הנותן מענה כחלופה לשן שאבדה הן מבחינה פונקציונלית והן מבחינה אסתטית והוא השתלת שיניים: החדרת שתל דנטלי לתוך העצם והתקנת כתר עליו. בתחום השתלת השיניים חלה התפתחות משמעותית בשנים האחרונות. בעוד שבעבר היה צורך בהכרח להמתין בין השלבים השונים כך שהתהליך כולו הושלם לאחר חודשים, היום ניתן לעבור השתלת שיניים ביום אחד בצפון ובאזורים אחרים ברחבי הארץ. 

האם כל מטופל יכול לעבור השתלת שיניים ביום אחד בצפון?

בין אם מדובר על השתלת שיניים ביום אחד בצפון או באזור אחר, הדבר לא בהכרח מתאים לכל מטופל ויש לבדוק היטב את הדברים לפני כן. כדי שיהיה אפשר לעבור את הטיפול ביום אחד, כאשר הטיפול יכלול את כל השלבים כולל התקנת כתר זמני, יש צורך בעצם לסת עבה וצפופה מספיק. כך השתלים יוחדרו לעומק מתאים ויוכלו להתקבע. מטופלים אשר אצלם עצם הלסת דקה ולא צפופה מספיק צריכים באופן עקרוני לעבור קודם תהליך של בניית עצם אשר לרוב קודמת לו גם הרמת סינוס. עם זאת, היום יש בחלק מהמקרים אפשרות לעקוף את המגבלה באמצעות התקנת שתלים ארוכים יותר שיוחדרו לעצם הגולגולת ולא הלסת ויהיו ממוקמים באופן מוטה כך שיצליחו להחזיק את כלל השיניים.

איך נעשה תהליך השתלת שיניים ביום אחד בצפון

התהליך מתחיל בבדיקות וצילומים, כולל צילום סי טי הנותן תמונה מקיפה ומדויקת על מבנה עצם הלסת, השיניים, מיקום תעלות עצב, נימי דם ועוד. בהתאם לכך תיבנה תוכנית טיפול המתאימה למטופל ומציאת הפתרונות האידאליים עבורו. מרפאות המתמחות בתחום ייעזרו בטכנולוגיה ממוחשבת שתבנה על סמך נתוני הסי טי באמצעות הדמיה ממוחשבת סד עם פתחים במקומות המדויקים להחדרת השתלים. הסד יודפס בהדפסת תלת ממד והרופא יעשה בו שימוש ביום ההשתלה. הסד יורכב בפיו של המטופל והרופא יחדיר את השתלים למקומות המדויקים. 

G MAGIC TOUCH – מרכז לרפואת הפה והאסתטיקה, היא מרפאת שיניים בכרמיאל המציעה קשת שלמה של טיפולי שיניים לרבבות טיפולים מורכבים של שיקום הפה. למידע נוסף בנוגע לטיפול זה חייגו 074-764-85-24