השתלת שיניים ממוחשבת

להזמנת תור במרפאה השאירו פרטים

כאשר שן אובדת באופן מלא, מן השורש ועד לכותרת השן, הפתרון המוצלח ביותר היום שמביא לחלופה הטובה ביותר לשן המקורית הוא השתלת שן: התקנת שתל דנטלי ועל גביו התקנת כתר. אפילו אם נדרשת השתלה של שן בודדת הדבר דורש בדיקה ותכנון של הדברים, למשל בדיקה המראה האם יש די עצם בלסת על מנת שיהיה ניתן להתקין את השתל כך שיתקבע היטב או שיש להתחיל בבניית עצם. השתלת שיניים ממוחשבת מאפשרת לתכנן באופן מדויק את הדברים על סמך הדמיות ממוחשבות. הדבר כאמור משמעותי אפילו כשמדובר על שיניים בודדות אך כמובן משמעותי עוד יותר כאשר ההשתלה היא של קשת שיניים מלאה.

כיצד מתבצעת השתלת שיניים ממוחשבת?

השתלת שיניים ממוחשבת כוללת קודם כל אבחון מקיף על פיו יהיה ניתן לקבל הדמיות ממוחשבות מדויקות ולבנות בהתאם לכך תכנית שיקום וטיפול מלאה. הבדיקה כוללת צילום CT של הלסת אשר מספק מראה תלת ממדי מדויק של מבנה עצם הלסת. הדבר מאפשר לרופא להחליט האם השתלת שיניים ביום אחד באה בחשבון ואם כן באיזו שיטה. הרופא מקבל תמונה מלאה של צפיפות העצם, גובה ורוחבה, רווחים בין השיניים, מיקום תעלות עצב ונימי דם ועוד. בהתאם לכך ובעזרת תוכנה ייעודית מתבצעת למעשה השתלה וירטואלית הממקמת באופן מדויק את השתלים. בהתאם להדמיה מיוצר סד, תחילה ממוחשב ולאחר מכן תלת ממדי מפלסטיק. הסד מראה את מיקום הכנסת השתלים ואת עומק הכנסתם. בעת ביצוע ההשתלה הרופא ממקם את הסד בפיו של המטופל ומתקין את השתלים.

השתלת שיניים באופן ממוחשב: רק ע"י מומחים בתחום

השימוש בטכנולוגיה המתקדמת מאפשר לרופא וגם למטופל להיות בטוחים בכך שהדבר נעשה בצורה הנכונה והמתאימה ביותר לנתוניו של המטופל. למרות היתרונות הרבים שישנם בשימוש בטכנולוגיה מתקדמת, הדבר לא בא כמובן על חשבון הצורך בידע רב של הרופא המטפל, מומחיות שלו בתחום שיקום הפה וניסיון רב בביצוע השתלות שיניים. לרופא צריך להיות ניסיון רב בהשתלות שיניים בכלל וכאלחה המתבצעות באופן ממוחשב בפרט כדי לתרגם את נתוני המטופל באופן מדויק לתוכנית שיקום פה המתאימה לו.

G MAGIC TOUCH – מרכז לרפואת הפה והאסתטיקה, היא מרפאת שיניים בכרמיאל המתמחה בין היתר בתחום שיקום הפה ומבצעת השתלות שיניים ממוחשבות באופן המקצועי והמדויק ביותר. למידע נוסף בנוגע לטיפול זה חייגו 074-764-85-24