טיפול שיניים בהרדמה מלאה

להזמנת תור במרפאה השאירו פרטים

רופא שיניים בהרדמה מלאה

עבור לא מעט אנשים, ילדים ומבוגרים כאחד, טיפול שיניים הוא סיוט. חרדה דנטלית היא תופעה קיימת ונפוצה יחסית. עם זאת, כולנו חייבים לעבור בדיקות שיניים ואף נדרשים לעיתים לעבור טיפולי שיניים מורכבים כמו טיפולי שיקום הפה, טיפולי שורש  ועוד. הפתרון המאפשר  לבצע טיפולים אלה גם אצל אנשים הסובלים מדנטופוביה היא טיפולי רופא שיניים בהרדמה מלאה. כאשר טיפול נעשה בהרדמה מלאה, יכול המטופל לעבור "טיפול 10000" הכולל את כל הטיפולים הנדרשים בפעם אחת במקום להגיע לביקור  בכל פעם למטרה ספציפית. באופן כללי, טיפולי שיניים נעשים בשלוש רמות של הרדמה: טשטוש ואלחוש (באמצעות גז צחוק למשל), הרדמה מקומית של האזור המטופל או הרדמה מלאה.

למי במיוחד מתאים טיפול רופא שיניים בהרדמה מלאה?

טיפול רופא שיניים בהרדמה מלאה מתאים במיוחד לסובלים מחרדה קשה מפני טיפולי שיניים. לא כל אדם אשר חושש במידה מסוימת מרופא שיניים ומכאב הזריקה להרדמה מקומית (או במילים אחרות: כולנו…) צריך לבחור בהרדמה מלאה. להרדמה מלאה יש השלכות ויש סיכונים. לכן, חשוב לבדוק היטב האם הדבר מתאים. המצבים בהם זו האופציה העדיפה הם כאשר אדם לא מוכן בשום אופן להגיע לרופא השיניים ודוחה באופן קבוע את הטיפול, כאשר אדם לא מוכן לקבל זריקה להרדמה מקומית, כאשר אלה ילדים קטנים שלא מסוגלים להכיל את הטיפול או לשתף פעולה וכן אנשים בעלי מוגבלות לשיתוף פעולה עם הרופא. גם כאשר ישנו רפלקס הקאה שלא יאפשר הכנסת מכשיר או כלי לפה נדרשת בחלק מהמקרים הרדמה מלאה. מעבר לכך, גם כאשר אדם עסוק מאוד ומעדיף לעבור את כל הנדרש  בבת אחת יתכן שעדיפה לו האפשרות הזו.

למה חשוב לשים לב בטיפולים בהרדמה מלאה?

כאשר מחליטים על טיפול רופא שיניים בהרדמה מלאה חשוב לשים לב למספר דברים. ראשית, יש לעבור לפני כן בדיקות המוודאות שמצבו הבריאותי של המטופל מתאים לביצוע טיפול בהרדמה מלאה. מעבר לכך, הסמכות להרדים הרדמה מלאה ניתנת רק לרופא מרדים, רופא אשר זהו תחום ההתמחות שלו. לכן, חובה לוודא שבמרפאת השיניים בה אתם עומדים לעבור את הטיפול, רופא מרדים יבצע את ההרדמה בפועל וגם יהיה נוכח לאורך כל הטיפול.

G MAGIC TOUCH – מרכז לרפואת הפה והאסתטיקה, היא מרפאת שיניים בכרמיאל המציעה מגוון טיפולים דנטליים, כולל טיפולים בהרדמה מלאה, כשההרדמה נעשית ע"י רופא מרדים ובהתאם לכל ההנחיות. מוזמנים ליצור קשר.