יישור שיניים לילדים

להזמנת תור במרפאה השאירו פרטים

יישור שיניים או טיפול אורתודנטי הוא טיפול שעוברים רוב הילדים בישראל, לרוב סביב אמצע גיל העשרה. היום ישנן שיטות טיפול מתקדמות שהופכות יישור שיניים לילדים לקל יותר ומעבר לכך מאפשרות גם למבוגרים שלא עברו את הטיפול בתור ילדים להשלים את הטיפול. חשוב לזכור  ששיניים ישרות ומבנה פה תקין אינם חשובים רק למראה אסתטי (גם אם זה בפני עצמו חשוב ומשפיע על בניית ביטחון עצמי ודימוי חיובי של הילד) אלא גם על אכילה החשובה מאוד להתפתחות, דיבור, שינה ועוד.

למידע נוסף בנוגע לטיפול חייגו 074-764-85-24

מתי מומלץ להתחיל טיפול יישור  שיניים לילדים?

תחילת הטיפול האורתודנטי נכונה לכל מטופל באופן אישי. יש ילדים אצלם נדרש טיפול אורתודנטי קצר לפני הטיפול המרכזי וישנם כאלה אצלם ימליץ האורתודנט להמתין עד סיום תחלופת השיניים או לפחות רובן. החשוב הוא לפנות לבדיקת אורתודנט ולהיות במעקב אצלו כבר מגיל 8-9. גם אם גיל זה  נשמע לכם מוקדם מאוד, גיל בו רק חלק קטן מהשיניים התחלפו, הדבר מומלץ כדי לבדוק את מבנה הפה, הסגר והנשך. ככל שטיפול בעניין זה יהיה מוקדם יותר, כך ישנה גמישות רבה יותר של הלסת ויכולת רבה יותר לתקן פגמים. לכן, אל תסתפקו בבדיקה שגרתית אצל רופא השיניים ופנו גם לאורתודנט סביב גיל זה. באמצעות המעקב ילדכם יתחיל את הטיפול בדיוק בזמן המתאים עבורו.

יישור שיניים לילדים

יישור שיניים לילדים מחיר – באילו שיטות נעשה הטיפול אצל ילדים?

ישנן היום מספר שיטות ליישור שיניים. השיטה המסורתית היא  באמצעות גשר סמכים מתכתי או פלטה נשלפת עם פס מתכתי. לרוב מתלווה לכך גם טיפול קודם באמצעות רסן, גשר חיצוני שמטרתו היא תיקון מבנה הלסת. טיפול זה ידוע בחוסר הנוחות שלו וילדים רבים נרתעים ממנו. היום ישנן גם שיטות אחרות כמו גשר פנימי המודבק על חלקן הפנימי של השיניים. גשר  סמכים יכול להיות גם עשוי מקוביות סיליקון שקופות ולא מתכתיות, מה שנותן יתרון מסוים מבחינת מראה. עם זאת, שתי השיטות אינן דומות בנוחות וביעילות שלהן לשיטת הטיפול המתקדמת ביותר בתחום באמצעות סט קשתיות שקופות ונשלפות, פלטות המולבשות על גבי השיניים ומותאמות למבנה הפה והשיניים בשלביו השונים של הטיפול.

G MAGIC TOUCH – מרכז לרפואת הפה והאסתטיקה, היא מרפאת שיניים בכרמיאל המציעה בין היתר יישור שיניים בכל השיטות כולל באמצעות קשתיות שקופות. כל טיפול ניתן במקצועיות רבה ללא פשרות, מוזמנים ליצור קשר.

למידע נוסף בנוגע לטיפול חייגו 074-764-85-24