עיצוב אף ללא ניתוח

בניגוד לאיברים משמעותיים אחרים בפנים כמו העיניים והשפתיים, האף הוא בעל מבנה אלכסוני כך שהוא בולט כלפי חוץ ביחס לסביבתו. הדבר גורם לכך שגם כאשר האף הוא מעט ארוך יותר, או עם גבנון, שקעים ובליטות הדבר מושך מיד את העין, ומשפיע על מראה כל הפנים ואפילו על המראה הכולל. בעבר הדרך היחידה לתקן פגמים מבניים באף היhתה באמצעות ניתוח שהיה ידוע בהתאוששות האיטית ממנו וגם בהשלכות ארוכות הטווח שאינן תמיד חיוביות. היום במסגרת הרפואה האסתטית ניתן לעבור עיצוב אף ללא ניתוח באמצעות הזרקת חומרי מילוי.

איך נעשה עיצוב אף ללא ניתוח?

עיצוב אף ללא ניתוח הוא אחד מסוגי הטיפולים הנעשים במסגרת טיפולי פיסול פנים. באמצעות הוספת חומר ונפח לאזורים מסוימים  באף ניתן ליצור שינויים ולתקן גם פגמים מבניים. אמנם התיקון לא יהיה של הפגם עצמו, אך סביבתו הקרובה תעבור שינוי שיטשטש אותו. כך, אם ישנו גבנון באף, לאזורים הקרובים אליו יוזרק  חומר מילוי כמו חומצה היאלורונית שייצור אשליה של קו אף ישר וללא גבנון. כך גם בחלקו התחתון של האף. אם הוא  פחוס ולא מורם מספיק, הזרקת חומר מילוי  עליו תביא למראה של חלק תחתון מורם יותר. הטיפול דומה מאוד באופן בו הוא נעשה לטיפולים אחרים של מילוי כמו מילוי לחיים שקועות, מילוי קמטים ועוד.

האם טיפול זה מתאים לכל אף?

עיצוב אף ללא ניתוח מתאים לתיקון פגמים קטנים עד בינוניים. מטבע הדברים אם מדובר על אף עם גבנון גדול, יהיה צורך במילוי משמעותי של סביבתו כדי לקבל קו אף ישר, כך שיווצר מראה אף גדול ומגושם מדי. במצב זה יתכן שהפתרון העדיף הוא ניתוח. כל עוד מדובר על שקעים או בליטות בסדר גודל קטן עד בינוני אפשר בהחלט לתקן את המראה באמצעות מילוי האזורים שאינם בולטים או שקועים וכך ליצור קו ישר ואחיד. לטיפול זה יתרונות רבים כמו החלמה קלה ומהירה, טיפול קל ומהיר, ושליטה טובה  בתוצאה עם יכולת דיוק מרבית 

G MAGIC TOUCH – מרכז לרפואת הפה והאסתטיקה, היא מרפאת שיניים בכרמיאל אשר מציעה לצד טיפולי שיניים גם מגוון רחב של טיפולי רפואה אסתטית כמו פיסול האף והפנים המתבצעים ע"י רופאים באופן מקצועי ביותר. מוזמנים ליצור קשר.

לכל שאלה - צרו קשר איתנו או השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם