עיצוב קו לסת

להזמנת תור במרפאה השאירו פרטים

קו הלסת הוא המסגרת של הפנים, קו היוצר הפרדה ברורה בין הפנים לבין אזורים סמוכים כמו הצוואר, הכתפיים והחזה. קו הלסת יכול להיטשטש מסיבות שונות. עודף משקל, גם אם קטן, יכול להביא להצטברות שומן באזור הסנטר וליצירת סנטר כפול שהופך את קו הלסת לפחות ברור ויוצר חיבור שלו עם אזור הצוואר. עם הגיל ישנה ספיגה של העצם, מה שגורם למראה פחות חד של האזור ובמקביל לכך ישנה צניחת עור בשל התדלדלותו והיחלשותו. העור הופך רפוי יותר בעקבות ייצור פחות סיבי קולגן ואלסטין האחראים על מיצוקו. היום עיצוב קו לסת נעשה באמצעות טיפולים שאינם פולשניים ואינם דורשים התערבות כירורגית.

כיצד מתבצע עיצוב קו לסת?

עיצוב קו לסת יכול להיעשות אמצעות שילוב בין מספר סוגי טיפולים המביאים יחד לאפקט משמעותי יותר. אצל כל מטופלת ייבחר הטיפול תוך בחינת הגורמים להיטשטשות קו הלסת אצלה, האם זהו עור שצנח, האם ישנם שקעים בנקודות מסוימות כך שהקו הפך מטושטש ולא אחיד או האם ישנה הצטברות שומן במקומות מסוימים. כאשר הקו אינו אחיד בשל שקעים שנוצרו, הטיפול היעיל בו משתמשים הוא מילוי באמצעות חומר מילוי כמו חומצה היאלורונית או רדיאס. ניתן למצק את העור גם באמצעות גלי רדיו או לייזר. אם ישנה הצטברות שומן ניתן לטפל באמצעות המסת שומן או הקפאתו ואם זהו עור שצנח ניתן להביא למתיחתו והרמתו באמצעות חוטים ללא ניתוח.

עיצוב קו הלסת- לעצב את המסגרת שלכם רק אצל מומחים בתחום

כאמור, עיצוב קו לסת משמעותי למראה הפנים בכלל ואפילו משפיע משמעותית על המראה הכולל. יצירת הפרדה  ברורה בין אזורים מביאה למראה מחוטב, צעיר וחיוני ,יותר. אם אתם מרגישים שקו הלסת שלכם כבר אינו חד מספיק, חפשו מקום המתמחה בתחום הרפואה האסתטית ומציע מגוון טיפולים הנותנים מענה לכך. חשוב שהמקום יציע סוגים שונים של טיפולים כך שיהיה ניתן לבנות את חבילת הטיפולים המתאימה לכם. בחרו קליניקה עם וותק, כזו המנוהלת ע"י רופאים המבצעים את כל הטיפולים ומומחים בתחום. חשוב כמובן גם היחס לכל מטופל והאווירה הנעימה וגם מיקום קרוב.

G MAGIC TOUCH – מרכז לרפואת הפה והאסתטיקה שבכרמיאל מציע מגוון רחב של טיפולים בתחום הרפואה האסתטית לצד היותה מרפאת שיניים. כל לקוח מקבל יחס אישי ואת הטיפול המקצועי ביותר. מוזמנים ליצור קשר.