ציפויי שיניים מידיים בחיפה והקריות

חולמים על חיוך עם שיניים לבנות ויפות? בואו נגשים לכם את החלום!

אם אתם סובלים משיניים צהובות, דהויות וחוסר סימטריה, כדאי שתכירו את הפתרון המהיר ביותר לבעיות הללו – ציפויי שיניים באמצעות חומר למינייט. זהו ציפוי שיניים איכותי העשוי מחרסינה דקה ועמידה מאוד. הציפוי מודבק על חזית השיניים הקדמיות שלכם ומספק מענה מיידי ל-3 דברים: שינוי צבע חזית השיניים לצבע לבן, הסתרת רווחים קטנים בשיניים והסתרת שיניים שבורות או עם חוסר סימטריה. אם אתם מחפשים שירות מקצועי של ציפויי שיניים מידיים בחיפה והקריות, כדאי לכם לפנות לטיפול באמצעות חומר הלמינייט.

מהם השלבים לציפוי השיניים?

לטיפולים לציפוי השיניים יש מספר שלבים עיקריים. בשלב הראשון הרופא בודק את מצב השיניים שלכם ועושה איתכם תיאום ציפיות. בשלב הבא הרופא מבצע מדידות של השיניים והדמיה בכדי להראות לכם איך התוצאות יראו לאחר הטיפול. בשלב לאחר מכן, יכינו את ציפוי השיניים במעבדה על פי המדידות שהתבצעו על השיניים שלכם. על מנת להכין את השיניים הקדמיות לשלב הדבקת הציפויים, רופא השיניים משייף שכבה מאוד דקה של חזית השיניים הקדמיות, העליונות והתחתונות, כאשר המטרה היא לספק בסיס טוב להדבקה של חומר הלמינייט בשלב האחרון במהלך הטיפול.

האם אפשר ליישר שיניים עם ציפוי?

יישור של שיניים באופן מלא מתבצע רק אצל רופא שיניים אורתודנט. עם זאת, זהו תהליך מורכב אשר לא מתאים לכל אחד ולעיתים גם לא מביא לתוצאה הרצויה. היום אפשר לפנות לשירות מקצועי של ציפויי שיניים מידיים בחיפה והקריות ולהנות ממראה חיוך יפה ולבן תוך 2-3 פגישות סך הכל. אנחנו במרכז הרפואי G Magic Touch מציעים לכם את השירות המקצועי ביותר לחידוש מראה השיניים, עם ציפוי שיניים למינייט הנחשב לעמיד במיוחד בצבע לבן שאינו דוהה או דורש תחזוקה שוטפת. התוצאה המתקבלת למשימה זו מאפשרת לכם להינות מחיוך לבן, סימטרי וללא רווחים בין השיניים.

ציפויי שיניים מידיים בחיפה והקריות – איך מתחילים?

בכדי להתחיל בתהליך טיפולי של ציפויי שיניים מידיים בחיפה והקריות, כל מה שנדרש מכם לעשות הוא לתאם איתנו פגישה ביום ובשעה המתאימים לכם ואנחנו במרכז הרפואי G Magic Touch נעניק לכם את השירות הטוב ביותר לחידוש מראה השיניים. התקשרו אלינו עכשיו למספר הטלפון המופיע באתר וקבעו פגישה כבר לימים הקרובים.

לכל שאלה - צרו קשר איתנו או השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם