שיפור מרקם עור הפנים

להזמנת תור במרפאה השאירו פרטים

ככל שעובר הזמן העור שלנו מזדקן ומאבד מהחיוניות שלו. הדבר קורה בכל הגוף אך בולט במיוחד באזור הפנים, אזור הנראה  לעין כל הזמן. גורמים חיצוניים כמו קרינת השמש, יובש, לחות, זיהום אויר ועוד גורמים להזדקנות מהירה יותר שלו, לכך שהוא מאבד מגמישותו מיצוקו ומהלחות הטבעית שלו וכך נוצרים בו קמטים והוא גם הופך להיות רפוי. היום ישנם טיפולים המאפשרים שיפור מרקם עור הפנים באופן פשוט, קצר ושאנו דורש הליכים כירורגיים כפי שנדרשו בעבר. הרפואה האסתטית היא תחום שהתפתח מאוד בשנים האחרונות וממשיך להתפתח כל הזמן, כאשר הטיפולים מתבססים יותר ויותר על עידוד תהליכים טבעיים בגוף.

שיפור מרקם עור הפנים: אילו טיפולים ישנם?

שיפור מרקם עור הפנים יכול להתקבל באמצעות מגוון רחב של טיפולים, כאשר שילוב ביניהם יביא לאפקט משמעותי יותר. טיפול שמחזיר לפנים נפח וגם לחות הוא מילוי באמצעות חומצה היאלורונית. המילוי מחזיר נפח לאזורים שקועים כמו הלחיים או תחת העיניים ומשמש גם למילוי קמטים, אך האפקט הוא כפול כי החומצה ההיאלורונית היא חומר המיוצר בגוף באופן טבעי אך הוא פוחת עם השנים.  היא תורמת ללחות העור כך שלעור לא נוסף רק נפח אלא גם המרקם שלו משתפר והופך חלק וגמיש יותר. טיפול נוסף הוא סקולפטרה, הזרקת חומר המבוסס על חומצת חלב. חומר זה מעודד ייצור קולגן, חלבון החיוני לחיזוק העור, מיצוקו וגמישותו. טיפולים נוספים הם מיצוק עור הפנים באמצעות גלי רדיו, אולטרסאונד או באמצעות אור. גם טיפולים אה מעודדים ייצור קולגן וחידוש תאי העור באופן כללי.

לבנות את חבילת הטיפולים המתאימה לכם ביותר

שיפור מרקם עור הפנים הוא תוצאה שכולנו רוצים להשיג החל מגיל מסוים, ועם הזמן עולה המודעות לכך שמומלץ להתחיל בטיפולים אלה כבר מגיל צעיר ולא לחכות. כדאי לבחור קליניקה שמציעה מגוון רחב של טיפולים כך שתוכלו לבחור את חבילת הטיפולים המתאימה לכם ביותר, כזו שתיצור אפקט משמעותי. לצד שיפור מרקם עור הפנים ניתן גם להפוך את העור לחלק יותר ולהבהיר כתמי פיגמנטציה באמצעות טיפולים כמו פילינג וטיפולים אחרים המגיעים לשכבות העמוקות של העור יכולים לפרק את אותם מצבורי מלנין, הפיגמנט הגורם להיווצרות כתמים בעור.

G MAGIC TOUCH – מרכז לרפואת הפה והאסתטיקה בכרמיאל מציע גם מגוון טיפולי רפואה אסתטית המבוצעים ברמה הגבוהה ביותר ע"י רופאים מומחים בתחום. מוזמנים ליצור קשר.